Licencja
Using teacher-made field trip booklets and online applications in developing English vocabulary in 7th and 8th graders
Abstrakt (PL)
Niniejszy projekt dyplomowy ma na celu przeprowadzenie zintegrowanego doświadczenia dla uczniów klas siódmych i ósmych w ramach zajęć z języka angielskiego, w temacie przygody na kempingu. Osiągnięte jest to poprzez przygotowany przez nauczyciela pakiet zasobów w formie broszury z szerokim zakresem ćwiczeń językowych przy wsparciu wybranych ćwiczeń online i projektów uzupełniających. Rozdział teoretyczny opisuje grupę docelową oraz różne techniki wprowadzania i ćwiczenia słownictwa, a także podkreśla znaczenie uczenia się na świeżym powietrzu i korzystania z nowoczesnych technologii w nauczaniu języka angielskiego. Rozdział praktyczny pokazuje, w jaki sposób broszura tworzy przestrzeń do rozwijania języka angielskiego w zakresie umiejętności receptywnych, a także umożliwia uczniom ćwiczenie zachowań potrzebnych do przetrwania w różnych sytuacjach kempingowych i nie tylko. Nowoczesne technologie wykorzystane w tym projekcie to wspólne tworzenie map myśli, tezaurusy i strony internetowe, takie jak allthingstopic.com, languageguide.org czy wordwall.net. Utworzenie słownika klasowego zostało wspomniane jako taktyka, która ustanawia tradycję skupioną wokół wspólnych doświadczeń grupy.
Abstrakt (EN)
This diploma project aims to carry out an integrated experience for 7th and 8th graders on an English course, which is based on the topic of a camping adventure. It is supported by a teacher-made Resource Pack in the form of a booklet with a wide range of language practice activities, complemented by the selection of online exercises and follow-up projects. The theoretical chapter describes the target group and various techniques of vocabulary introduction and practice as well as stresses the importance of learning outside the classroom and using modern technology in teaching English. The practical chapter shows how the Booklet creates a space for developing the English language in terms of the receptive skills, as well as enables learners to practise behaviors needed for survival in various situations. The modern technologies used in this project are collaborative mind map creators, thesauruses and websites like allthingstopic.com, languageguide.org or wordwall.net. The formation of a class dictionary is mentioned as a tactic that sets the tradition focused around the shared experiences of the group.