Praca magisterska
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty

Les avantages et les défis de l’apprentissage informel des langues étrangères dans le contexte polonais

Autor
Łabęcka, Julia
Promotor
Sujecka-Zając, Jolanta
Data publikacji
2024
Abstrakt (PL)

Celem niniejszej pracy magisterskiej jest analiza nauczania nieformalnego w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem edukacji domowej. Część teoretyczna obejmuje przegląd ewolucji metod nauczania i metodologii związanych z uczeniem się języków obcych oraz przedstawia zasady funkcjonowania edukacji domowej w Polsce. Następnie zaprezentowano metodologię oraz wyniki własnych badań, mających na celu lepsze zrozumienie korzyści i wyzwań związanych z edukacją domową.

Abstrakt (EN)

The aim of this Master's thesis is to analyse informal teaching in Poland, with particular emphasis on home education. The theoretical part includes an overview of the evolution of teaching methods and methodologies related to language learning and presents the principles of home education in Poland. This is followed by the presentation of the methodology and the results of own research aimed at better understanding the benefits and challenges of homeschooling.

Abstrakt (inny)

L'objectif de ce mémoire de maîtrise est d'analyser l'enseignement informel en Pologne, en mettant l'accent sur l'enseignement à domicile. La partie théorique comprend une vue d'ensemble de l'évolution des méthodes d'enseignement et des méthodologies liées à l'apprentissage des langues et présente les principes de l'éducation à domicile en Pologne. Elle est suivie par la présentation de la méthodologie et des résultats d'une recherche personnelle visant à mieux comprendre les avantages et les défis de l'enseignement à domicile.

Słowa kluczowe PL
nauczanie nieformalne
edukacja domowa
glottodydaktyka
Inny tytuł
Korzyści i wyzwania związane z nieformalną nauką języków obcych w kontekście polskim
Wydawca
Uniwersytet Warszawski
Data obrony
2024-07-04
Licencja otwartego dostępu
Dostęp zamknięty