Licencja
Współtworzenie wartości w logice usługowej - przykład szkolnictwa wyższego
Abstrakt (PL)
Niniejszy artykuł ma charakter empiryczny i jego celem jest identyfikacja kategorii efektów procesów współtworzenia wartości w szkolnictwie wyższym z perspektywy pracownika naukowo-dydaktycznego. Drugim celem jest także wyróżnienie typów kosztów i korzyści, jakie wiążą się z procesem badawczym. Artykuł składa się z dwóch części: w pierwszej przedstawiony jest przegląd literatury przedmiotu z zakresu logiki usługowej w marketingu oraz procesu współtworzenia wartości, natomiast w części drugiej przedstawione i omówione zostały wyniki badania jakościowego (wywiady indywidualne).
Abstrakt (EN)
This paper is of empirical nature and its objective is to identify categories of effects of the value co-creation process in higher education from the employee perspective, as well as types of benefits and costs associated with the research process. The paper consists of two parts: the first presents an overview of the literature on service-dominant logic in marketing and the process of value co-creation, while in the second part the results of qualitative study (individual interviews) are presented and discussed.