Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty

Współtworzenie wartości w logice usługowej - przykład szkolnictwa wyższego

Autor
Dziewanowska, Katarzyna
Data publikacji
2017
Abstrakt (PL)

Niniejszy artykuł ma charakter empiryczny i jego celem jest identyfikacja kategorii efektów procesów współtworzenia wartości w szkolnictwie wyższym z perspektywy pracownika naukowo-dydaktycznego. Drugim celem jest także wyróżnienie typów kosztów i korzyści, jakie wiążą się z procesem badawczym. Artykuł składa się z dwóch części: w pierwszej przedstawiony jest przegląd literatury przedmiotu z zakresu logiki usługowej w marketingu oraz procesu współtworzenia wartości, natomiast w części drugiej przedstawione i omówione zostały wyniki badania jakościowego (wywiady indywidualne).

Abstrakt (EN)

This paper is of empirical nature and its objective is to identify categories of effects of the value co-creation process in higher education from the employee perspective, as well as types of benefits and costs associated with the research process. The paper consists of two parts: the first presents an overview of the literature on service-dominant logic in marketing and the process of value co-creation, while in the second part the results of qualitative study (individual interviews) are presented and discussed.

Słowa kluczowe PL
wartość współtworzenie szkolnictwo wyższe pracownik badacz
Dyscyplina PBN
nauki o zarządzaniu i jakości
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce
Zeszyt
1
Strony od-do
294-307
ISSN
2391-9167
Licencja otwartego dostępu
Dostęp zamknięty