Praca licencjacka
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty

Projekt edytorsko-marketingowy polskiego wydania tomu poezji Kim Hyesoon „It’s ok, i’m pig!”

Autor
Cira, Katarzyna
Promotor
Zając, Michał
Data publikacji
2024
Abstrakt (PL)

Głównym celem pracy było stworzenie projektu edytorsko –marketingowego w postaci tomiku poezji słynnej koreańskiej poetki Kim Hyesoon. Pierwszy rozdział pracy poświęcony jest zaprezentowaniu tzw. „koreańskiej fali”, czyli rosnącej popularności popkultury oraz kultury koreańskiej – zjawiska , które można zaobserwować tak w Polsce jak i na całym świecie. Drugi rozdział ukazuje sytuacje polskiego rynku wydawniczego w segmencie poezji. Zaprezentowano tutaj dane dotyczące czytelnictwa poezji w Polsce oraz przeprowadzono analizę rynku wydawniczego w tym segmencie literatury poprzez omówienie najważniejszych wydawnictw, nagród oraz festiwali. W tej części pracy zajęto się również standardem edytorskim publikowania poezji w naszym kraju. Trzecia część pracy obejmuje właściwy projekt edytorski polskiego wydania książki „It’s ok, I’m pig!”. Przygotowano projekt edytorsko-typograficzny książki (uwzgledniający najważniejsze jej komponenty) oraz plan dystrybucji, promocji oraz wykonano analizę SWOT.

Słowa kluczowe PL
poezja
koreańska fala
Korea Południowa
projekt wydawniczy
literatura piękna
wydawnictwo Biuro Literackie
Inny tytuł
Editorial and marketing project for the Polish edition of Kim Hyesoon's volume of poetry “It's ok, i'm pig!”
Wydawca
Uniwersytet Warszawski
Data obrony
2024-07-11
Licencja otwartego dostępu
Dostęp zamknięty