Licencja
Projekt edytorsko-marketingowy polskiego wydania tomu poezji Kim Hyesoon „It’s ok, i’m pig!”
Abstrakt (PL)
Głównym celem pracy było stworzenie projektu edytorsko –marketingowego w postaci tomiku poezji słynnej koreańskiej poetki Kim Hyesoon. Pierwszy rozdział pracy poświęcony jest zaprezentowaniu tzw. „koreańskiej fali”, czyli rosnącej popularności popkultury oraz kultury koreańskiej – zjawiska , które można zaobserwować tak w Polsce jak i na całym świecie. Drugi rozdział ukazuje sytuacje polskiego rynku wydawniczego w segmencie poezji. Zaprezentowano tutaj dane dotyczące czytelnictwa poezji w Polsce oraz przeprowadzono analizę rynku wydawniczego w tym segmencie literatury poprzez omówienie najważniejszych wydawnictw, nagród oraz festiwali. W tej części pracy zajęto się również standardem edytorskim publikowania poezji w naszym kraju. Trzecia część pracy obejmuje właściwy projekt edytorski polskiego wydania książki „It’s ok, I’m pig!”. Przygotowano projekt edytorsko-typograficzny książki (uwzgledniający najważniejsze jej komponenty) oraz plan dystrybucji, promocji oraz wykonano analizę SWOT.