Praca licencjacka
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty

Analiza komunikacji fundraisingowej w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram) wybranych polskich organizacji pozarządowych

Autor
Bojakowska, Celina
Promotor
Miotk, Anna
Data publikacji
2024
Abstrakt (PL)

W pracy zostaną przedstawione definicje marketingu oraz public relations. Zostaną także wprowadzone narzędzia wyżej wymienionych dziedzin. Autorka opisze zastosowania działań marketingowych oraz public relations w kontekście zintegrowanej komunikacji organizacji pozarządowych. Następnie autorka scharakteryzuje wybrane media społecznościowe – platformy Facebook i Instagram. W drugim rozdziale pracy autorka opisze tendencje filantropijne Polek i Polaków, a także przedstawi pojęcia fundraisingu i komunikacji fundraisingowej. Opisane zostaną również wybrane do analizy 3 polskie organizacje pozarządowe: Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Fundacja WWF Polska oraz Polska Akcja Humanitarna. W trzecim rozdziale pracy autorka zaprezentuje wyniki analizy komunikacji fundraisingowej w mediach społecznościowych wyżej wymienionych organizacji oraz przedstawi płynące z niej wnioski.

Abstrakt (EN)

The work will present the definitions of marketing and public relations. Tools from the above-mentioned fields will also be introduced. The author will describe the applications of marketing and public relations activities in the context of integrated communication of non-governmental organizations. Then, the author will characterize selected social media – Facebook and Instagram platforms. In the second chapter of the work, the author will describe the philanthropic tendencies of Polish women and men, and will also present the concepts of fundraising and fundraising communication. Three Polish non-governmental organizations selected for analysis will also be described: the Great Orchestra of Christmas Charity Foundation, the WWF Poland Foundation and the Polish Humanitarian Action. In the third chapter of the work, the author will present the results of the analysis of fundraising communication in the social media of the above-mentioned organizations and present the conclusions drawn from it.

Słowa kluczowe PL
Organizacje pozarządowe
NGO
media społecznościowe
public relations
fundraising
komunikacja fundraisingowa
marketing
komunikacja
Inny tytuł
The analysis of fundraising communication on social media (Facebook and Instagram) within selected Polish non-profit organizations
Wydawca
Uniwersytet Warszawski
Data obrony
2024-07-08
Licencja otwartego dostępu
Dostęp zamknięty