Praca magisterska
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty

Media społecznościowe w komunikacji z użytkownikiem w Bibliotece SGGW

Autor
Wardaszko, Agnieszka
Promotor
Gmiterek, Grzegorz
Data publikacji
2024
Abstrakt (PL)

Biblioteki akademickie odgrywają kluczową rolę na uniwersytetach, służąc studentom, naukowcom oraz innym członkom społeczeństwa. Współczesne wyzwania sprawiają, że konieczne jest opracowanie strategii komunikacyjnych docierających do młodych odbiorców. W niniejszej pracy skupiono się na działaniach komunikacyjnych Biblioteki SGGW w środowisku internetowym oraz dokonano analizy ich efektywności z wykorzystaniem statystyk postów zamieszczanych na platformach mediów społecznościowych. W pierwszym rozdziale opisano SGGW i jej bibliotekę, przedstawiając wyzwania ekonomiczne i organizacyjne, które wpływają na jej działanie. W kolejnym rozdziale omówiono zasady skutecznej komunikacji, charakterystykę bibliotek akademickich oraz rolę mediów społecznościowych w komunikacji z użytkownikiem. W rozdziale trzecim dokonano analizy danych statystycznych profili SGGW na Facebooku, Instagramie i Twitterze od października 2017 r. do grudnia 2023 r., uzyskanych za pomocą programu Fanpage Karma.

Słowa kluczowe PL
Biblioteki akademickie
użytkownicy
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego
media społecznościowe
Facebook
Instagram
Twitter
Inny tytuł
Social media in communication with users in the SGGW Library
Wydawca
Uniwersytet Warszawski
Data obrony
2024-07-11
Licencja otwartego dostępu
Dostęp zamknięty