Praca doktorska
Licencja
Zagadnienie konkurencyjności nadawcy publicznego na przykładzie Telewizji Polskiej (TVP S.A.) w latach 1992-2013
Autor
Urbańska, Ewa
Promotor
Kowalski, Tadeusz
Data publikacji
2016-07-11
Abstrakt (PL)
Zasadniczą hipotezą tej pracy jest założenie, iż warunkiem osiągania przewag konkurencyjnych przez media publiczne, działające w komercyjnym otoczeniu, jest umiejętność dopasowania sposobu realizacji ustawowych powinności publicznych do zasad funkcjonowania, podlegającego ciągłym zmianom, rynku medialnego.
Abstrakt (EN)
The principal hypothesis of this work is the assumption that the main condition to achieve competitive advantages by public media working in a commercial environment, is the ability to adapt the implementation of statutory public obligations to the principles of a constantly changing media market.
Słowa kluczowe PL
konkurencyjność
TVP
nadawca publiczny
media publiczne
Inny tytuł
The issue of competitiveness of a public broadcaster based on the example of TVP S.A. in 1992-2013
Data obrony
2016-07-14
Licencja otwartego dostępu
Dozwolony użytek