Praca magisterska
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty

Anonimowość jako strategia budowania marki osobistej. Studium przypadku Żurnalisty - autora podcastu „Rozmowy bez kompromisów”

Autor
Parda, Joanna
Promotor
Heba, Agnieszka
Data publikacji
2024
Abstrakt (PL)

Niniejsza praca magisterska poświęcona została analizie fenomenu anonimowości jako strategii budowania marki osobistej na przykładzie Żurnalisty, autora popularnego podcastu „Rozmowy bez kompromisów”. Praca zbadała czy anonimowość wpływa na zaangażowanie i lojalność odbiorców poprzez skupienie na treści przekazu. W pracy zostały omówione zagadnienia związane z pojęciem marki oaz marki osobistej z uwzględnieniem wybranych strategii zarządzania po rolę mediów społecznościowych. Ponadto został zgłębiony temat podcastów, szczególnie na rynku polskim. W kolejnej części szczegółowo omówiono postać Żurnalisty, przedstawiając jego charakterystykę oraz analizując wywiady. W ostatniej części pracy zostało omówione badanie własne. Zostało one przeprowadzone w formie ankiety, w której zebrano dane dotyczące odbioru treści anonimowego twórcy.

Słowa kluczowe PL
Marka osobista
wizerunek
podcast
social media
anonimowość
Inny tytuł
Anonymity as a personal branding strategy. A case study of Żurnalista - author of the podcast „Rozmowy bez kompromisu”
Wydawca
Uniwersytet Warszawski
Data obrony
2024-07-26
Licencja otwartego dostępu
Dostęp zamknięty