Licencja
Anonimowość jako strategia budowania marki osobistej. Studium przypadku Żurnalisty - autora podcastu „Rozmowy bez kompromisów”
Abstrakt (PL)
Niniejsza praca magisterska poświęcona została analizie fenomenu anonimowości jako strategii budowania marki osobistej na przykładzie Żurnalisty, autora popularnego podcastu „Rozmowy bez kompromisów”. Praca zbadała czy anonimowość wpływa na zaangażowanie i lojalność odbiorców poprzez skupienie na treści przekazu. W pracy zostały omówione zagadnienia związane z pojęciem marki oaz marki osobistej z uwzględnieniem wybranych strategii zarządzania po rolę mediów społecznościowych. Ponadto został zgłębiony temat podcastów, szczególnie na rynku polskim. W kolejnej części szczegółowo omówiono postać Żurnalisty, przedstawiając jego charakterystykę oraz analizując wywiady. W ostatniej części pracy zostało omówione badanie własne. Zostało one przeprowadzone w formie ankiety, w której zebrano dane dotyczące odbioru treści anonimowego twórcy.