Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty

Fluktuacja sprzedawców przyczyny i konsekwencje

Autor
Cybulski, Krzysztof
Data publikacji
2019
Abstrakt (PL)

Celem niniejszego tekstu jest analiza przyczyn i konsekwencji fluktuacji pracowników sprzedaży rozpatrywana z punktu widzenia wybranych zmiennych rynkowych. Przedstawiono uwarunkowania wpływające na decyzje o zmianie miejsca pracy samych sprzedawców oraz obszary, na które fluktuacja ma największy wpływ.

Abstrakt (EN)

The purpose of this text is to analyze the causes and consequences of sales employees’ fluctuations, considered from the point of view of selected market variables. The conditions influencing the decision to change the workplace of the sellers themselves and the areas on which fluctuations have the greatest impact are presented.

Słowa kluczowe PL
fluktuacja sprzedawców
konkurencja rynkowa
mobilność społeczna i ekonomiczna
rozwój społeczny i ekonomiczny
klasyczna teoria ekonomii
krańcowa teoria produktywności
Dyscyplina PBN
nauki o zarządzaniu i jakości
Czasopismo
Studia i Materiały Wydział Zarządzania Uniwersytet Warszawski
Zeszyt
2
Strony od-do
59-66
Licencja otwartego dostępu
Dostęp zamknięty