Licencja
Zarządzanie kryzysem wizerunkowym w mediach społecznościowych na przykładzie marki osobistej Weroniki WERSOW Sowy
Abstrakt (PL)
Praca została poświęcona analizie działań antykryzysowych wykorzystywanych przez firmy, w tym marki osobiste. w pracy określono, czym jest kryzys wizerunkowy, jakie są jego możliwe przyczyny, skutki oraz strategie reagowania na kryzys wizerunkowy. W pracy został poruszony także temat zarządzania wizerunkiem marki w sytuacji kryzysowej. Praca zawiera również studium przypadku marki osobistej Weroniki WERSOW Sowy. Zostały omówione początki kariery influencerki, okoliczności wystąpienia kryzysu wizerunkowego, reakcja na kryzys, jego przebieg oraz koniec. w ostatnim rozdziale pracy zostały przedstawione wyniki przeprowadzonej ankiety, której celem było zbadanie wiedzy ankietowanych w tematach związanych z sytuacją kryzysową oraz uzyskanie opinii publicznej na temat działań WERSOW w mediach społecznościowych.
Abstrakt (EN)
The work was devoted to the analysis of anti-crisis activities used by companies, including personal brands. the work defines what an image crisis is, its possible causes, effects and strategies for responding to an image crisis. The work also touched upon the topic of brand image management in a crisis situation. The work also includes a case study of Weronika WERSOW Sowa's personal brand. The beginnings of the influencer's career, the circumstances of the image crisis, the reaction to the crisis, its course and end were discussed. the last chapter of the work presents the results of the survey, the aim of which was to examine the knowledge of respondents on topics related to the crisis situation and to obtain public opinion on WERSOW's activities in social media.