Praca licencjacka
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty

Budowanie wizerunku marki w oparciu o wykorzystanie brand hero, na przykładzie branży spożywczej i technologicznej

Autor
Zagórski, Mateusz
Promotor
Marzęda, Agnieszka
Data publikacji
2024
Abstrakt (PL)

Praca dyplomowa nawiązuje do tematyki budowania wizerunki marki z wykorzystaniem narzędzie brand hero i influencer marketingu. Skupia się w głównej mierze na omówieniu budowania wizerunku marki. Praca została napisana w oparciu o materiały źródłowe z literatury naukowej, raportów oraz informacji ogólnodostępnych na specjalistycznych stronach WWW. Do celów badawczych posłużono się kwestionariuszem ankiety, wypełnionym przez 82 respondentów w zróżnicowanym wiek, płci, miejscu zamieszkania. Jak wykazały przeprowadzone badania, większość respondentów wolałaby, aby marki budowały swój wizerunek w oparciu o narzędzie brand hero. Ponadto, respondenci nie mieli problemu ze wskazaniem brand hero i influencera/ki, ponad połowa wskazała, że do stworzenia spotu reklamowego dla marki spożywczej i technologicznej użyłaby narzędzia brand hero.

Abstrakt (EN)

The thesis refers to the topic of branding using the tool of brand hero and influencer marketing. It mainly focuses on the discussion of brand image building. The thesis was written based on source materials from the scientific literature, reports and publicly available information on specialized websites. For research purposes, a survey questionnaire was used, completed by 82 respondents of varying age, gender, place of residence. As the survey showed, most respondents would prefer brands to build their image based on the brand hero tool. In addition, respondents had no problem indicating brand hero and influencer(s), more than half indicated that they would use the brand hero tool to create an advertising spot for a food and technology brand.

Słowa kluczowe PL
Wizerunek marki
brand hero
influencer marketing
branża spożywcza
branża technologiczna
marketing
Inny tytuł
Building a brand image based on the use of a brand hero on the example of the food and technology industries
Wydawca
Uniwersytet Warszawski
Data obrony
2024-03-12
Licencja otwartego dostępu
Dostęp zamknięty