Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty

Nastolatek jako „trudny klient” w perspektywie przedstawicieli gminnych instytucji kultury

Autor
Żbikowska, Agata
Data publikacji
2019
Abstrakt (PL)

Oferta gminnych instytucji kultu­ry kierowana do nastolatków jest uboga i mało zróżnicowana. Młodzież charakte­ryzowana jest przez jej pracowników jako „trudny klient”. Przyczyną takiego stanu rzeczy jest ograniczony kontakt pracow­ników z osobami młodymi oraz brak ko­munikacji między instytucjami, które nie dzielą się doświadczeniami. Miasta po­łożone w pobliżu stolicy muszą również walczyć z konkurencyjną ofertą wielko­miejską i ograniczeniami budżetowymi.

Dyscyplina PBN
socjologia
Czasopismo
Społeczeństwo. Edukacja. Język
Tom
9
ISSN
2353-1266
Licencja otwartego dostępu
Dostęp zamknięty