Praca magisterska
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty

Ewolucja roli marketingowca w dobie cyfrowej rewolucji

Autor
Bodzak, Agata
Promotor
Włoch, Renata
Data publikacji
2024
Abstrakt (PL)

Celem niniejszej pracy magisterskiej było zbadanie, jak ewoluowała rola marketingowca w dobie cyfrowej rewolucji. Analizowano literaturę przedmiotu przedstawiając ramę koncepcyjną, a także kluczowe umiejętności, zmiany, narzędzia, technologie i trendy zachodzące w marketingu. Na podstawie wywiadów z dziesięcioma ekspertami branżowymi zostały przedstawione główne wnioski, które podkreślają, że rola marketingowca przeszła znaczną ewolucję, ze względu na dynamicznie zmieniający się świat marketingu.

Abstrakt (EN)

The aim of this master's thesis was to examine how the role of the marketer has evolved in the era of the digital revolution. The literature was reviewed to present a conceptual framework, as well as key skills, changes, tools, technologies, and trends emerging in marketing. Based on interviews with ten industry experts, the main findings were presented, highlighting that the marketer's role has undergone significant evolution due to the dynamically changing landscape of marketing.

Słowa kluczowe PL
Marketingowiec
marketer
marketing
media
marketing cyfrowy
marketing danych
rewolucja cyfrowa
sztuczna inteligencja (AI)
trendy i strategie marketingowe
Inny tytuł
The evolving role of the marketer in the digital revolution
Wydawca
Uniwersytet Warszawski
Data obrony
2024-11-27
Licencja otwartego dostępu
Dostęp zamknięty