Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja
Argumentacja w edukacji. Postulaty badań edukacyjnych w Polskiej Szkole Argumentacji
Autor
Budzyńska, Katarzyna
FEDEROWICZ, MICHAŁ
Żurek, Tomasz
Koszowy, Marcin
Bendrat, Anna
Biedrzycki, Krzysztof
Hinton, Martin
Kobiela, Filip
Kublikowski, Robert
Data publikacji
2018
Abstrakt (PL)
Celem niniejszego artykułu jest wyznaczenie kierunków badań edukacyjnych w działalności Polskiej Szkoły Argumentacji (http://argdiap.pl) oraz zainicjowanie dyskusji w polskim środowisku filozoficznym i wśród nauczycieli szkolnych. Opierając się na dotychczasowej działalności Szkoły w badaniach nad edukacją i tworzeniu standardów nauczania sztuki argumentacji (część 1) oraz wątków edukacyjnych wyeksponowanych podczas XV konferencji ArgDiaP (część 2), formułujemy postulaty, które mogą stanowić część planu edukacyjnego w najbliższych latach (część 3). Realizacja tych postulatów może stanowić punkt odniesienia do realizacji długoterminowego planu tworzenia standardów nauczania sztuki argumentacji (część 4).
Dyscyplina PBN
pedagogika
Czasopismo
Studia Semiotyczne
Tom
XXXII
Zeszyt
1
Strony od-do
131-137
ISSN
0137-6608
Licencja otwartego dostępu
Dostęp zamknięty