Rozdział w monografii
Brak miniatury
Licencja
Przetwarzanie przekazów obrazowych w wyobraźni inicjowane przez wizualne przekazy public relations.
Data publikacji
2017
Abstrakt (PL)
Opracowanie ma na celu charakterystykę komunikacji wizualnej w kontekście kampanii public relations, której celem jest zachęcenie odbiorcy, reprezentanta publiczności organizacji do wejścia w dialog z instytucją. Zainicjowanie lub intensyfikacja relacji pomiędzy nadawcą a odbiorcą może mieć miejsce w wyniku zastosowania przekazów kierowanych do zmysłu wzroku. Rozumienie i wartościowanie treści przekazów wizualnych są wynikiem wieloetapowego procesu, jednym zaś z jej efektów jest aktywowanie wyobraźni widza, które może być wyznacznikiem udanej komunikacji. Wystąpienie będzie próbą opisu sześciu funkcji wyobrażeń mentalnych odbiorców mediów na przykładzie kampanii PR stworzonej przez PGE S.A.
Słowa kluczowe PL
komunikacja wizualna
wyobrażenia
public relations
infografika
Dyscyplina PBN
nauki o komunikacji społecznej i mediach
Tytuł monografii
Czy obrazy rządzą ludźmi?
Strony od-do
238-247
Wydawca ministerialny
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Licencja otwartego dostępu
Dostęp zamknięty