Rozdział w monografii
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty

Marvel Studios i jego audytorium, czyli promocja marki na przykładzie "Avengers: Infinity War". Analiza multimodalna dyskursu marketingowego

Autor
Rogowska, Kinga
Data publikacji
2019
Abstrakt (PL)

Celem artykułu jest multimodalna analiza teaserów i trailerów filmowych towarzyszących kampanii promocyjnej produkcji Marvel Studios "Avengers: Infinity War". Ukazane zostało, w jaki sposób twórcy kampanii budują przekaz reklamowy, odwołując się do atrybutów filmu, który jest przełomową częścią budowanego uniwersum. Wyróżnione zostały różne typy odbiorców, do których marka kieruje swój przekaz i wokół tego zabiegu buduje swój wizerunek.

Tytuł monografii
Społeczne konteksty obrazu w kształtowaniu wizerunku
Strony od-do
115-127
Wydawca ministerialny
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
ISBN
9788375838879
Licencja otwartego dostępu
Dostęp zamknięty