Licencja
Kreowanie wizerunku w mediach i przestrzeni miejskiej przez Studio Buffo, Teatr Muzyczny ROMA i Teatr Syrena
Abstrakt (PL)
Praca poświęcona jest kreowaniu wizerunku przez Studio Buffo, Teatr Muzyczny ROMA oraz Teatr Syrena. W rozdziale pierwszym przedstawiono informacje dotyczące historii omawianych teatrów. W rozdziale drugim przytoczono definicje terminu kreowanie wizerunku i zaprezentowano metody jego badania, a następnie zreferowano stan badań na temat kreowania wizerunku. W rozdziale trzecim omówiono metodologię pracy. W rozdziale czwartym przeanalizowano strategie kreowania wizerunku realizowane przez omawiane teatry. W rozdziale piątym zaprezentowano wyniki badania ankietowego i poddano je analizie. W podsumowaniu pracy porównane zostały wizerunki omawianych teatrów. Zauważono, że działania wizerunkowe Teatru Muzycznego ROMA są spójne z tym, jak odbierany jest jego wizerunek, który oceniany jest pozytywnie, z drobnymi wyjątkami podobnie jest w przypadku Teatru Syrena, natomiast działania wizerunkowe Studia Buffo takie nie są, a na temat jego wizerunku większość osób nie ma zdania, choć pojawiają się większe tendencje do negatywnych opinii.