Praca magisterska
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty

Kreowanie wizerunku w mediach i przestrzeni miejskiej przez Studio Buffo, Teatr Muzyczny ROMA i Teatr Syrena

Autor
Grabowska, Anna
Promotor
Jawor, Anna
Data publikacji
2024
Abstrakt (PL)

Praca poświęcona jest kreowaniu wizerunku przez Studio Buffo, Teatr Muzyczny ROMA oraz Teatr Syrena. W rozdziale pierwszym przedstawiono informacje dotyczące historii omawianych teatrów. W rozdziale drugim przytoczono definicje terminu kreowanie wizerunku i zaprezentowano metody jego badania, a następnie zreferowano stan badań na temat kreowania wizerunku. W rozdziale trzecim omówiono metodologię pracy. W rozdziale czwartym przeanalizowano strategie kreowania wizerunku realizowane przez omawiane teatry. W rozdziale piątym zaprezentowano wyniki badania ankietowego i poddano je analizie. W podsumowaniu pracy porównane zostały wizerunki omawianych teatrów. Zauważono, że działania wizerunkowe Teatru Muzycznego ROMA są spójne z tym, jak odbierany jest jego wizerunek, który oceniany jest pozytywnie, z drobnymi wyjątkami podobnie jest w przypadku Teatru Syrena, natomiast działania wizerunkowe Studia Buffo takie nie są, a na temat jego wizerunku większość osób nie ma zdania, choć pojawiają się większe tendencje do negatywnych opinii.

Słowa kluczowe PL
Wizerunek
strategie kreowania wizerunku
marka
promocja
reklama
komunikacja
teatr
musical
media
przestrzeń miejska.
Inny tytuł
Creating an image in media and urban space by Studio Buffo, Teatr Muzyczny ROMA and Teatr Syrena
Wydawca
Uniwersytet Warszawski
Data obrony
2024-09-25
Licencja otwartego dostępu
Dostęp zamknięty