Praca licencjacka
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty

Projekt edytorsko-marketingowy polskiego wydania książki G.M. Fairy Get in my Swamp

Autor
Sypniewska, Wiktoria
Promotor
Zając, Michał
Data publikacji
2024
Abstrakt (PL)

Praca ma na celu zaprezentowanie projektu edytorsko-marketingowego książki, która jest przedstawicielem gatunku monster smut. W dwóch pierwszych rozdziałach omówiono tło historyczne książek erotycznych w Polsce i na świecie. Przedstawiono dwie bestsellerowe książki erotyczne, Pięćdziesiąt twarzy Greya oraz 365 dni. Zaprezentowano też analizę rynku wydawniczego w Polsce skupiając się na segmencie książki erotycznej, gdzie pokazano wydawnictwa specjalizujące się w książkach erotycznych oraz poszczególne komponenty edytorskie takich książek. Opisano też motywy najczęściej występujące w literaturze erotycznej. Przybliżono też miejsce monster smut na polskim rynku książki. Trzeci rozdział pracy jest poświęcony właściwemu projektowi polskiej edycji publikacji Get in my Swamp opisanemu z wykorzystaniem kompozycji marketingowej 4P. Zawiera on informacje o autorze, treści, docelowym odbiorcy, cenie, dystrybucji oraz komponentach edytorskich. Nakreślono też działania marketingowe mające wypromować publikację na rynku oraz przybliżyć gatunek monster smut polskim czytelnikom.

Słowa kluczowe PL
Ruch wydawniczy, literatura erotyczna
książka erotyczna
monster smut, projekt wydawniczy
„Get in my Swamp”, fantasy romance
Inny tytuł
Editorial and marketing project for the Polish edition of the book of G.M. Fairy Get in my Swamp
Wydawca
Uniwersytet Warszawski
Data obrony
2024-07-11
Licencja otwartego dostępu
Dostęp zamknięty