Licencja
Projekt edytorsko-marketingowy polskiego wydania książki G.M. Fairy Get in my Swamp
Abstrakt (PL)
Praca ma na celu zaprezentowanie projektu edytorsko-marketingowego książki, która jest przedstawicielem gatunku monster smut. W dwóch pierwszych rozdziałach omówiono tło historyczne książek erotycznych w Polsce i na świecie. Przedstawiono dwie bestsellerowe książki erotyczne, Pięćdziesiąt twarzy Greya oraz 365 dni. Zaprezentowano też analizę rynku wydawniczego w Polsce skupiając się na segmencie książki erotycznej, gdzie pokazano wydawnictwa specjalizujące się w książkach erotycznych oraz poszczególne komponenty edytorskie takich książek. Opisano też motywy najczęściej występujące w literaturze erotycznej. Przybliżono też miejsce monster smut na polskim rynku książki. Trzeci rozdział pracy jest poświęcony właściwemu projektowi polskiej edycji publikacji Get in my Swamp opisanemu z wykorzystaniem kompozycji marketingowej 4P. Zawiera on informacje o autorze, treści, docelowym odbiorcy, cenie, dystrybucji oraz komponentach edytorskich. Nakreślono też działania marketingowe mające wypromować publikację na rynku oraz przybliżyć gatunek monster smut polskim czytelnikom.