Praca magisterska
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty

Kreowanie wizerunku politycznego w mediach społecznościowych przez wybranych polityków w Polsce w latach 2009–2023

Autor
Więsik, Agata
Promotor
Ilkowski, Filip
Data publikacji
2024
Abstrakt (PL)

Celem pracy magisterskiej jest porównanie działalności polityków w najpopularniejszych obecnie mediach społecznościowych, a także zbadanie, w jaki sposób działalność polityków w social media wpływa na kreowanie przez nich wizerunku. Badania ilościowe i jakościowe podjęte w pracy są próbą weryfikacji zawartej hipotezy zakładającej, że czynna działalność polityków w przestrzeni internetowej realnie wpływa na proces kreowania wizerunku politycznego. Głównym wnioskiem płynącym z przeprowadzonych badań jest fakt, że polscy politycy użytkują czynnie media społecznościowe, aczkolwiek stopień wpływu na odbiorcę nie może zostać dookreślony ze względu na występujące inne zmienne.

Słowa kluczowe PL
marketing polityczny
kreowanie wizerunku
media społecznościowe
Inny tytuł
Creation of political image in social media by selected politicians in Poland from 2009 to 2023
Wydawca
Uniwersytet Warszawski
Data obrony
2024-07-03
Licencja otwartego dostępu
Dostęp zamknięty