Licencja
Marketing sportowy a rozwój Memoriału Kamili Skolimowskiej: Analiza działalności promocyjnej i reklamowej
Abstrakt (PL)
Praca magisterska ma na celu analizę działalności promocyjnej i reklamowej Memoriału Kamili Skolimowskiej w kontekście marketingu sportowego oraz ocenę rozwoju tego wydarzenia. Składa się z czterech głównych rozdziałów: Pierwszy rozdział wprowadza w zagadnienia marketingu sportowego, wyjaśnia kluczowe pojęcia i rodzaje działań marketingowych, które wpływają na popularność wydarzeń sportowych. Drugi rozdział koncentruje się na reklamie i jej wpływie na wydarzenia sportowe, omawiając różne formy reklamy oraz ich skuteczność w promowaniu takich wydarzeń. Trzeci rozdział opisuje historię Kamili Skolimowskiej oraz rozwój Memoriału. Zawiera również cele i strategie marketingowe opisane przez prezesa Memoriału, Marcina Rosengartena. Czwarty rozdział skupia się na badaniach i analizie efektywności działań promocyjnych oraz reklamowych Memoriału. Przedstawia wyniki badań oraz wnioski dotyczące skuteczności strategii marketingowych i sugestie dotyczące przyszłego rozwoju wydarzenia.
Abstrakt (EN)
The thesis aims to analyze the promotional and advertising activities of the Kamila Skolimowska Memorial in the context of sports marketing and to assess the development of the event. It consists of four main chapters: The first chapter introduces sports marketing issues, explains key concepts and types of marketing activities that affect the popularity of sports events. The second chapter focuses on advertising and its impact on sports events, discussing various forms of advertising and their effectiveness in promoting such events. The third chapter describes the history of Kamila Skolimowska and the development of the Memorial. It also includes marketing goals and strategies described by Memorial's president, Marcin Rosengarten. The fourth chapter focuses on research and analysis of the effectiveness of Memorial's promotional and advertising activities. It presents the results of the research as well as conclusions on the effectiveness of the marketing strategies and suggestions for the future development of the event.