Praca licencjacka
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty

Skuteczne zarządzanie w kryzysie wizerunkowym na przykładzie firmy LPP w latach 2013-2023

Autor
Goc, Magdalena
Promotor
Raczkowska, Agata
Data publikacji
2024
Abstrakt (PL)

W obliczu rosnącej konkurencji oraz zmieniających się oczekiwań konsumentów, firmy muszą inwestować w budowanie silnej, etycznej marki oraz być przygotowane na skuteczne zarządzanie kryzysami wizerunkowymi. Celem pracy jest przedstawienie kluczowych aspektów związanych z budowaniem i utrzymaniem pozytywnego wizerunku marki korporacyjnej. Firma LPP w 2013 roku doświadczyła kryzysu wizerunkowego, który zmienił sposób jej komunikacji. Praca przybliża pojęcie wizerunku w przedsiębiorstwie modowym oraz wskazuje na jego istotną rolę w podejmowaniu decyzji konsumenckich. W przypadku marki korporacyjnej, swój wizerunek buduje ona wśród wszystkich interesariuszy. Swoją komunikację kryzysową również kieruje do wszystkich osób związanych z jej działalnością. Oprócz odpowiedniego zarządzania w czasie kryzysu, równie ważne jest wdrożenie długoterminowych działań, które pozwolą odbudować reputację przedsiębiorstwa.

Abstrakt (EN)

In the face of increasing competition and changing consumer expectations, companies must invest in building a strong, ethical brand and be prepared to effectively manage image crises. The purpose of this thesis is to present key aspects related to building and maintaining a positive corporate brand image. LPP experienced an image crisis in 2013, which changed the way the company communicates. Thid thesis introduces the concept of image in a fashion company and points out its important role in consumer decision-making. In the case of a corporate brand, it builds its image among all stakeholders. It also directs its crisis communications to all those associated with its business. In addition to proper management during a crisis, it is equally important to implement long-term measures to rebuild the company's reputation.

Słowa kluczowe PL
Wizerunek
marka korporacyjna
kryzys
kryzys wizerunkowy
LPP
Inny tytuł
Effective crisis image management exemplified by LPP brands during the years 2013-2023
Wydawca
Uniwersytet Warszawski
Data obrony
2024-07-03
Licencja otwartego dostępu
Dostęp zamknięty