Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja
Niewykorzystany komunikacyjnie przez polski biznes potencjał Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pjongczang. Raport z badań.
Autor
Data publikacji
2018
Abstrakt (PL)
Potencjał komunikacyjny i marketingowy igrzysk olimpijskich nie jest wystarczająco wykorzystywany przez firmy w Polsce. Ograniczone prawa sponsorów, brak brandingu i możliwości działań promocyjnych na igrzyskach, restrykcyjne ograniczenia w komunikacji, krótki czas zainteresowania reprezentacją olimpijską oraz duża liczba innych sponsorów to główne powody braku zainteresowania sponsoringiem olimpijskim w Polsce wśród firm komercyjnych oraz ograniczonej komunikacji marek wokół igrzysk.
Słowa kluczowe PL
sponsoring
komunikacja sponsoringowa
komunikacja
budowa marki
sport
igrzyska olimpijskie
reprezentacja olimpijska
ruch olimpijski
Dyscyplina PBN
nauki o komunikacji społecznej i mediach
Czasopismo
Studia Medioznawcze
Tom
19
Zeszyt
3
Strony od-do
103-114
ISSN
1641-0920
Data udostępnienia w otwartym dostępie
2018-12-20
Link do źródła
Licencja otwartego dostępu
Uznanie autorstwa- Użycie niekomercyjne