Licencja
Wpływ zmiany właściciela na wzrost zainteresowania profilami Formuły 1. Analiza na wybranych przykładach.
Abstrakt (PL)
Niniejsza praca podejmuje problematykę zależności między wzrostem zainteresowania organizacją sportową a jej obecnością w mediach społecznościowych. Analizie zostały poddane profile społecznościowe Formuły 1 na przestrzeni ostatnich lat w kontekście zmieniającego się właściciela rzeczonego sportu motorowego. Celem pracy jest zbadanie, jaki wpływ na strategię zarządzania mediami społecznościowymi Formuły 1 miał nowy właściciel - Liberty Media Corporation. Omówiona została literatura naukowa w dziedzinie postępu technologicznego w kontekście komunikowania organizacji sportowych oraz szanse i zagrożenia, jakie niesie za sobą wysoka widoczność w mediach społecznościowych. Jednocześnie praca przedstawia związek działalności w internetowych serwisach społecznościowych na zmieniającą się grupę odbiorców danego widowiska lub serii widowisk sportowych.