Praca licencjacka
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty

Wpływ zmiany właściciela na wzrost zainteresowania profilami Formuły 1. Analiza na wybranych przykładach.

Autor
Żurawicki, Kajetan
Promotor
Gajlewicz-Korab, Katarzyna
Data publikacji
2024
Abstrakt (PL)

Niniejsza praca podejmuje problematykę zależności między wzrostem zainteresowania organizacją sportową a jej obecnością w mediach społecznościowych. Analizie zostały poddane profile społecznościowe Formuły 1 na przestrzeni ostatnich lat w kontekście zmieniającego się właściciela rzeczonego sportu motorowego. Celem pracy jest zbadanie, jaki wpływ na strategię zarządzania mediami społecznościowymi Formuły 1 miał nowy właściciel - Liberty Media Corporation. Omówiona została literatura naukowa w dziedzinie postępu technologicznego w kontekście komunikowania organizacji sportowych oraz szanse i zagrożenia, jakie niesie za sobą wysoka widoczność w mediach społecznościowych. Jednocześnie praca przedstawia związek działalności w internetowych serwisach społecznościowych na zmieniającą się grupę odbiorców danego widowiska lub serii widowisk sportowych.

Słowa kluczowe PL
Formuła 1
media społecznościowe
Liberty Media
Inny tytuł
The impact of a change of ownership on the increased interest in Formula One profiles. Analysis using selected examples.
Wydawca
Uniwersytet Warszawski
Data obrony
2024-07-10
Licencja otwartego dostępu
Dostęp zamknięty