Praca magisterska
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty

Oglądalność koreańskich treści na polskim rynku medialnym. Studium przypadku koreańskich seriali (K-Dram), mukbangów i wirtualnych idoli

Autor
Izydorska, Paulina
Promotor
Heba, Agnieszka
Data publikacji
2024
Abstrakt (PL)

Praca została poświęcona analizie oglądalności koreańskich treści na polskim rynku medialnym. W pracy poruszono trzy aspekty południowokoreańskiej kultury masowej: k–dramy, mukbangi oraz wirtualni idole na scenie i w mediach społecznościowych. W pracy określono, czym jest hallyu, kto spośród polskich odbiorców ogląda koreańskie treści oraz określono preferencje polskich odbiorców, co do wyboru oglądanych treści. Zaznaczono również rolę grup społecznościowych w social mediach w procesie doboru treści do preferencji użytkownika.

Słowa kluczowe PL
koreańska fala
hallyu wave
mukbang
hologramy
wirtualni idole
fandom
Inny tytuł
Viewership of Korean content in the Polish media market. A case study of Korean dramas (K-Dramas), mukbangs and virtual idols
Wydawca
Uniwersytet Warszawski
Data obrony
2024-09-30
Licencja otwartego dostępu
Dostęp zamknięty