Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Znaczenie academic resilience w czasach pandemicznych. Diagnoza i możliwości wsparcia uczniów

Uproszczony widok
cris.lastimport.scopus2024-02-12T20:32:52Z
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorSmulczyk, Marek
dc.date.accessioned2024-01-26T12:20:26Z
dc.date.available2024-01-26T12:20:26Z
dc.date.issued2021
dc.description.financePublikacja bezkosztowa
dc.description.number4
dc.description.volume65
dc.identifier.doi10.31338/2657-6007.KP.2020-4.7
dc.identifier.issn0023-5938
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/125997
dc.identifier.weblinkhttps://kwartalnikpedagogiczny.pl/resources/html/article/details?id=217932
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationeducational sciences
dc.relation.ispartofKwartalnik Pedagogiczny
dc.relation.pages93-117
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleZnaczenie academic resilience w czasach pandemicznych. Diagnoza i możliwości wsparcia uczniów
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication