Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

 

Stygmatyzacja medialna public relations. Sposoby przedstawiania dziedziny w polskich czasopismach opinii (2011–2016) – podstawy teoretyczne i zarys badań

Uproszczony widok
cris.lastimport.scopus2024-02-12T20:32:28Z
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorPrzybysz, Łukasz
dc.date.accessioned2024-01-26T09:20:37Z
dc.date.available2024-01-26T09:20:37Z
dc.date.copyright2019-12-20
dc.date.issued2019
dc.description.accesstimeAT_PUBLICATION
dc.description.financeNie dotyczy
dc.description.versionFINAL_PUBLISHED
dc.description.volume2 (7)
dc.identifier.doi10.4467/25442554.MBK.19.019.11583
dc.identifier.issn2451-1986
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/121024
dc.identifier.weblinkhttp://www.ejournals.eu/pliki/art/15903/pl
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationsocial communication and media studies
dc.relation.ispartofMedia - Business - Culture. Journalism and social communication
dc.relation.pages55-68
dc.rightsOther
dc.sciencecloudnosend
dc.titleStygmatyzacja medialna public relations. Sposoby przedstawiania dziedziny w polskich czasopismach opinii (2011–2016) – podstawy teoretyczne i zarys badań
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication