Praca magisterska
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Analiza innowacji i strategii komunikacyjnych wykorzystywanych przez marki luksusowe na pokazach mody w trakcie Fashion Weeks w sezonach 2017-2024

Uproszczony widok
dc.abstract.enThe master's thesis concerns innovations and communication strategies that have been used at fashion shows during Fashion Weeks for the last seven years. The work characterizes the features of a fashion brand, distinguishing it into fast fashion, premium and luxury brands. The luxury fashion market was discussed and its maturity and readiness to introduce innovations and related changes were presented. Then, Fashion Week was identified as one of the key determinants of the development of the luxury fashion market - its history, logistics and conventions were discussed. Fashion shows were analyzed in terms of various innovations: communication, location, technology and transmission.
dc.abstract.plPraca dotyczy innowacji oraz strategii komunikacyjnych, które stosowano na pokazach mody w trakcie Fashion Weeks przez ostatnie siedem lat. W pracy scharakteryzowano cechy marki modowej w rozróżnieniu na marki fast fashion, premium i luksusową. Omówiono rynek mody luksusowej i zaprezentowano jego dojrzałość i gotowość na wprowadzanie innowacji i zmian z nimi związanych. Następnie, określono Fashion Week jako jeden z kluczowych wyznaczników rozwoju rynku mody luksusowej - omówiono jego historię, logistykę i konwencje. Kolejno przeanalizowano pokazy mody pod względem różnych innowacji: komunikacyjnych, lokalizacyjnych, technologicznym i transmisyjnym.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
dc.contributor.authorSemkło, Martyna
dc.date.accessioned2025-01-09T12:47:50Z
dc.date.available2025-01-09T12:47:50Z
dc.date.defence2023-11-28
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-11-12
dc.description.promoterKończak, Jarosław
dc.description.reviewerMarzęda, Agnieszka
dc.description.reviewerKończak, Jarosław
dc.identifier.apd222450
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/164205
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.eninnovations in the world of fashion
dc.subject.enmodern communication strategies
dc.subject.enluxury fashion brand
dc.subject.enluxury goods market
dc.subject.enFashion Week
dc.subject.enfashion shows
dc.subject.ennew technologies
dc.subject.plinnowacje w świecie mody
dc.subject.plnowoczesne strategie komunikacji
dc.subject.plmarka modowa luksusowa
dc.subject.plrynek dóbr luksusowych
dc.subject.plFashion Week
dc.subject.plpokazy mody
dc.subject.plnowe technologie
dc.titleAnaliza innowacji i strategii komunikacyjnych wykorzystywanych przez marki luksusowe na pokazach mody w trakcie Fashion Weeks w sezonach 2017-2024
dc.title.alternativeAnalysis of innovations and communication strategies used by luxury brands during fashion shows at Fashion Weeks from 2017 to 2024
dc.typeMasterThesis
dspace.entity.typePublication