Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Sprytne zakupy w zachowaniach konsumenckich młodych konsumentów

Uproszczony widok
dc.abstract.enConsumption evolution being a consequence of contemporary economy has resulted in today’s consumption beginning to play not only an extremely important role but perhaps even the most significant part, given its increasing influence on the stimulation of modern management processes and economic development. In effect, young consumers are often affected by various consumer trends including smart shopping. This article seeks to provide some insight into smart shopping in the consumer behaviour of young people in Poland. To this end, based on the author’s research, some light is shed on the consumer behaviour of young people and an attempt is made to explain the extent to which young consumers do smart shopping when making consumer decisions.
dc.abstract.plEwolucja konsumpcyjna, która stała się następstwem współczesnej gospodarki, spowodowała, że dzisiejsza konsumpcja zaczyna nie tylko odgrywać niezwykle istotną rolę, ale może wręcz najważniejszą, ze względu na jej coraz większy wpływ na stymulowanie współczesnych procesów gospodarowania i rozwój gospodarczy. Powoduje to, że sylwetka młodego konsumenta często poddaje się różnym trendom konsumenckim, do których zaliczane są także sprytne zakupy. Celem artykułu jest uchwycenie sprytnych zakupów w zachowaniach konsumenckich ludzi młodych w Polsce. W tym celu, na podstawie badań własnych, naświetlono zachowania konsumenckie osób młodych oraz podjęto się próby wyjaśnienia, w jakim stopniu młodzi konsumenci ulegają sprytnym zakupom w procesie podejmowania decyzji konsumpcyjnych.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorWojciechowski, Filip
dc.contributor.authorZalega, Tomasz
dc.date.accessioned2024-01-26T08:07:16Z
dc.date.available2024-01-26T08:07:16Z
dc.date.issued2018
dc.description.financeNie dotyczy
dc.description.number2
dc.description.volume25
dc.identifier.issn1231-7853
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/120522
dc.identifier.weblinkhttps://www.pwe.com.pl/files/1276809751/file/Zalega_Wojciechowski_MiR_2_2018_NR.pdf
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationmanagement and quality studies
dc.relation.ispartofMiesięcznik Marketing i Rynek
dc.relation.pages11-20
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.subject.enyoung consumers smart shopping webrooming showrooming consumer behaviour
dc.subject.plmłodzi konsumenci sprytne zakupy webrooming showrooming zachowania konsumenckie
dc.titleSprytne zakupy w zachowaniach konsumenckich młodych konsumentów
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication