Monografia
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Rynek sportu i sponsoringu sportowego w Polsce

dc.abstract.plZakresem przedmiotowym niniejszej monografii jest rynek sportu i sponsoringu sportowego w Polsce, w szczególności odnosić się będzie on do identyfikacji uwarunkowań ekonomicznych i finansowych. Badaniami został objęty zakres czasowy 13 lat, tj. od 2005 do 2018 roku. Adresatami książki są bezpośredni i pośredni uczestnicy rynku sportu, a w szczególności zarządy, członkowie rad nadzorczych, inwestorzy i doradcy, wyższa i średnia kadra menedżerska, ludzie nauki, biznesu oraz instytucji z otoczenia klubów sportowych, uczestnicy studiów podyplomowych i szkoleń z zakresu ekonomii i zarządzania w sporcie, studenci zarówno studiów licencjackich, jak i magisterskich oraz doktoranckich. Publikacja stanowi przyczynek do rozważań dla osób prowadzących prace badawczo-naukowe
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorJedel-Zawadzka, Joanna
dc.contributor.authorKończak, Jarosław
dc.date.accessioned2024-01-22T17:08:26Z
dc.date.available2024-01-22T17:08:26Z
dc.date.issued2019
dc.description.financeNie dotyczy
dc.description.physical185
dc.identifier.isbn9788362390663
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/135989
dc.identifier.weblinkhttps://katalogi.bn.org.pl/permalink/48OMNIS_NLOP/1aot9i7/alma991052589699305066
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationsocial communication and media studies
dc.publisher.ministerialAkademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleRynek sportu i sponsoringu sportowego w Polsce
dc.typeMonograph
dspace.entity.typePublication