Praca licencjacka
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Znaczenie różnic pokoleniowych podczas rozmowy o pracę na przykładzie rekrutacji prowadzonej w firmie Multikino

Uproszczony widok
dc.abstract.enThe paper titled “The Importance of Generational Differences During a Job Interview: A Case Study of Recruitment at Multikino” focuses on the course of job interviews and the participants involved, as well as how generational affiliation influences the recruiter’s perception of a potential job candidate. The generations analyzed in the study are Generation Y and Generation Z. The research centers on gathering the opinions of individuals participating in recruitment at Multikino and the recruiters conducting the interviews at the same company. The analysis of interviewees’ opinions is compared with publications from other authors to show how people from different generations behave during a job interview and what factors may influence how they are perceived by the recruiter. The paper aims to highlight potential generational differences that may emerge between the recruiter and the job seeker during the interview process and how these differences can affect the perception of a potential employee. The key question posed in the analysis of interviewees’ statements and other publications is whether generational affiliation influences how a job candidate is perceived and whether a specific generation may be significantly more attractive in the job market compared to others. The study also addresses the issue of identifying generations that perform considerably better in job interviews compared to others, and if so, what factors contribute to this advantage.
dc.abstract.plPraca pod tytułem: „Znaczenie różnic pokoleniowych podczas rozmowy o pracę na przykładzie rekrutacji prowadzonej w firmie Multikino” dotyczy przebiegu rozmów kwalifikacyjnych i osób w nich uczestniczących oraz tego w jaki sposób przynależność generacyjna wpływa na postrzeganie potencjalnego kandydata do pracy przez osobę rekrutującą. Pokolenia, które zostały poddane analizie to Y oraz Z. Badanie skupia się na zapoznaniu się z opiniami osób biorących udział w rekrutacji w firmie Multikino oraz rekruterów prowadzących rozmowy kwalifikacyjne w tym samym miejscu pracy. Analiza opinii rozmówców została zestawiona z publikacjami innych autorów aby pokazać jak osoby z różnych pokoleń zachowują się podczas rozmowy kwalifikacyjnej i jakie czynniki mogą mieć wpływ na to jak wypadną przed rekruterem. Praca skupia się na pokazaniu potencjalnych różnic pokoleniowych uwidaczniających się, między osobą rekrutującą a poszukującą pracy, podczas rozmów rekrutacyjnych oraz tego jak te różnice mogą wpływać na postrzeganie potencjalnego pracownika. Pytaniem postawionym podczas przeprowadzanej analizy wypowiedzi rozmówców oraz innych publikacji jest to jaki wpływ na postrzeganie osoby ubiegającej się o pracę ma przynależność generacyjna oraz czy konkretna generacja może być znacząco bardziej atrakcyjna na rynku pracy niż pozostałe. Praca skupia się również na problemie wyodrębnienia pokoleń, które radzą sobie znacznie lepiej podczas rozmów kwalifikacyjnych w stosunku do pozostałych, a jeżeli jest taka możliwość to co może mieć na nią wpływ.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych
dc.contributor.authorMarciniak, Mateusz
dc.date.accessioned2025-01-20T14:42:17Z
dc.date.available2025-01-20T14:42:17Z
dc.date.defence2024-09-26
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-09-24
dc.description.promoterBożewicz, Marta
dc.description.reviewerFlaszyńska, Ewa
dc.description.reviewerBożewicz, Marta
dc.identifier.apd221797
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/165667
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.enGeneration Y
dc.subject.enGeneration X
dc.subject.enjob market
dc.subject.enrecruiter
dc.subject.enrecruitment
dc.subject.enjob interview
dc.subject.engeneration
dc.subject.enMultikino
dc.subject.plgeneracja Y
dc.subject.plgeneracja X
dc.subject.plpokolenie
dc.subject.plrozmowa kwalifikacyjna
dc.subject.plrekruter
dc.subject.plrekrutacja
dc.subject.plrynek pracy
dc.subject.plmultikino
dc.titleZnaczenie różnic pokoleniowych podczas rozmowy o pracę na przykładzie rekrutacji prowadzonej w firmie Multikino
dc.title.alternativeThe Importance of Generational Differences in Job Interviews: A case Study of Recruitment in Multikino.
dc.typeBachelorThesis
dspace.entity.typePublication