Monografia
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Polonistyczna glottodydaktyka kulturowa - interdyscyplinarność i modele przestrzenne

Uproszczony widok
dc.abstract.plDydaktyka języka rodzimego jako obcego, będąca przedmiotem rozważań Autora, dotyczy charakterystycznego uwarunkowania w nauczaniu języków obcych, które polega na definiowaniu języka własnego, a nie wcześniej wyuczonego w odniesieniu do nauczycieli oraz autorów podręczników i opracowań przedmiotowych. Nasze „bycie w takim języku”, używając Heideggerowskiego określenia, jest zależnością wyjątkową i nieporównywalną z kompetencjami nabywanymi w obrębie kolejnych języków. To sytuacja, w której nauczany język i dookreślana za jego pośrednictwem przestrzeń kulturowa są rodzime dla nauczyciela, bo przyswajane od samych początków świadomości, a nie wyuczone i rozpoznane w wyniku sztucznego procesu edukacyjnego.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorGarncarek, Piotr
dc.date.accessioned2024-01-22T17:06:14Z
dc.date.available2024-01-22T17:06:14Z
dc.date.issued2022
dc.description.financePublikacja bezkosztowa
dc.description.physical272
dc.identifier.isbn978-83-235-5501-8
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/135780
dc.identifier.weblinkhttps://www.wuw.pl/product-pol-17142-Polonistyczna-glottodydaktyka-kulturowa-interdyscyplinarnosc-i-modele-przestrzenne-EBOOK.html
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationlinguistics
dc.publisher.ministerialUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titlePolonistyczna glottodydaktyka kulturowa - interdyscyplinarność i modele przestrzenne
dc.typeMonograph
dspace.entity.typePublication