Monografia
Brak miniatury
Licencja
Polonistyczna glottodydaktyka kulturowa - interdyscyplinarność i modele przestrzenne
dc.abstract.pl | Dydaktyka języka rodzimego jako obcego, będąca przedmiotem rozważań Autora, dotyczy charakterystycznego uwarunkowania w nauczaniu języków obcych, które polega na definiowaniu języka własnego, a nie wcześniej wyuczonego w odniesieniu do nauczycieli oraz autorów podręczników i opracowań przedmiotowych. Nasze „bycie w takim języku”, używając Heideggerowskiego określenia, jest zależnością wyjątkową i nieporównywalną z kompetencjami nabywanymi w obrębie kolejnych języków. To sytuacja, w której nauczany język i dookreślana za jego pośrednictwem przestrzeń kulturowa są rodzime dla nauczyciela, bo przyswajane od samych początków świadomości, a nie wyuczone i rozpoznane w wyniku sztucznego procesu edukacyjnego. |
dc.affiliation | Uniwersytet Warszawski |
dc.contributor.author | Garncarek, Piotr |
dc.date.accessioned | 2024-01-22T17:06:14Z |
dc.date.available | 2024-01-22T17:06:14Z |
dc.date.issued | 2022 |
dc.description.finance | Publikacja bezkosztowa |
dc.description.physical | 272 |
dc.identifier.isbn | 978-83-235-5501-8 |
dc.identifier.uri | https://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/135780 |
dc.identifier.weblink | https://www.wuw.pl/product-pol-17142-Polonistyczna-glottodydaktyka-kulturowa-interdyscyplinarnosc-i-modele-przestrzenne-EBOOK.html |
dc.language | pol |
dc.pbn.affiliation | linguistics |
dc.publisher.ministerial | Uniwersytet Warszawski |
dc.rights | ClosedAccess |
dc.sciencecloud | nosend |
dc.title | Polonistyczna glottodydaktyka kulturowa - interdyscyplinarność i modele przestrzenne |
dc.type | Monograph |
dspace.entity.type | Publication |