Praca magisterska
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Wpływ blogów książkowych na wybory czytelnicze odbiorców

Uproszczony widok
dc.abstract.plCelem głównym pracy było przestudiowanie wpływu blogów książkowych na wybory czytelnicze odbiorców. W tym celu przedstawiona została historia powstania blogów, ich cechy gatunkowe i charakterystyczne, typologia, trudności w zdefiniowaniu terminu „blog” oraz popularność tego rodzaju stron internetowych. W dalszej części wyjaśniono, czym jest wizerunek i jak istotny jest w tworzeniu treści internetowych. Obok tych rozważań, opisujących teoretyczne aspekty kształtowania image’u w Internecie, przedstawiono wybrane blogi książkowe oraz ich twórców. Badania własne przeprowadzone przy wykorzystaniu kwestionariusza ankiety miały na celu sprawdzenie czy śledzenie treści na blogach książkowych ma wpływ na preferencje czytelnicze odbiorców.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
dc.contributor.authorPiechna, Karolina
dc.date.accessioned2025-01-09T11:36:32Z
dc.date.available2025-01-09T11:36:32Z
dc.date.defence2024-07-11
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-06-16
dc.description.promoterKisilowska-Szurmińska, Małgorzata
dc.description.reviewerGrabowska, Dorota
dc.description.reviewerKisilowska-Szurmińska, Małgorzata
dc.identifier.apd202308
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/160931
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.plblogi książkowe
dc.subject.plczytelnictwo
dc.subject.plmedia społecznościowe
dc.subject.plpreferencje czytelnicze
dc.subject.plserwisy społecznościowe
dc.subject.plwybory czytelnicze
dc.titleWpływ blogów książkowych na wybory czytelnicze odbiorców
dc.title.alternativeThe influence of book blogs on the reading choices of recipients
dc.typeMasterThesis
dspace.entity.typePublication