Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Legal aspects of marketing authorization for medicinal products in the territory of Poland

dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorSyroka-Marczewska, Katarzyna
dc.date.accessioned2024-01-25T05:08:21Z
dc.date.available2024-01-25T05:08:21Z
dc.date.issued2017
dc.description.financeNie dotyczy
dc.description.number38
dc.identifier.issn1898-2166
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/111050
dc.identifier.weblinkhttp://bazekon.icm.edu.pl/bazekon/element/bwmeta1.element.ekon-element-000171478051?q=bwmeta1.element.ekon-element-36171f75-2e84-3699-b965-7832dea57222;2&qt=CHILDREN-STATELESS
dc.languageeng
dc.pbn.affiliationlaw
dc.relation.ispartofREVIEW OF LAW, BUSINESS AND ECONOMICS
dc.relation.pages58--74
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleLegal aspects of marketing authorization for medicinal products in the territory of Poland
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication