Rozdział w monografii
Brak miniatury
Licencja
Kompetencje społeczne ostrołęckich ósmoklasistów i ich znaczenie dla relacji rówieśniczych - przypadek szkół publicznych w Ostrołęce
dc.affiliation | Uniwersytet Warszawski |
dc.contributor.author | Dolata, Roman |
dc.contributor.author | Grygiel, Paweł |
dc.contributor.author | Gajda, Maja |
dc.contributor.author | Jasińska-Maciążek, Aleksandra |
dc.date.accessioned | 2024-01-28T21:07:59Z |
dc.date.available | 2024-01-28T21:07:59Z |
dc.date.issued | 2022 |
dc.description.finance | Nie dotyczy |
dc.identifier.uri | https://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/154723 |
dc.language | pol |
dc.pbn.affiliation | educational sciences |
dc.publisher.ministerial | Polskie Towarzystwo Diagnostyki Edukacyjnej |
dc.relation.book | Diagnozowanie kształcenia w edukacji stacjonarnej i zdalnej |
dc.relation.pages | 151-162 |
dc.rights | ClosedAccess |
dc.sciencecloud | nosend |
dc.title | Kompetencje społeczne ostrołęckich ósmoklasistów i ich znaczenie dla relacji rówieśniczych - przypadek szkół publicznych w Ostrołęce |
dc.type | MonographChapter |
dspace.entity.type | Publication |