Praca licencjacka
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Kampanie społeczne jako narzędzie kształtowania wizerunku marki”

dc.abstract.plPraca licencjacka skupia się na roli kampanii społecznych jako istotnego narzędzia strategicznego, które kształtuje percepcję marek. Autorka postuluje hipotezę, że skuteczne wykorzystanie kampanii społecznych stanowi kluczowy czynnik w formowaniu korzystnego wizerunku marki. Praca obejmuje analizę celów, które motywują przedsiębiorstwa do prowadzenia kampanii społecznych, a także konsekwencji, jakie to podejście ma dla decydentów. Tematyka jest znacząca w kontekście współczesnych strategii komunikacyjnych i marketingowych, gdzie kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy jest kluczowym elementem budowania relacji z publicznościami. Praca zakłada analizę zarówno aspektów teoretycznych, prezentując istotne pojęcia z obszaru marketingu społecznego, jak i aspektów praktycznych, dokonując analizy konkretnych kampanii społecznych oraz ich wpływu na obraz marek.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
dc.contributor.authorKhantsevich, Ulyana
dc.date.accessioned2025-01-09T12:47:05Z
dc.date.available2025-01-09T12:47:05Z
dc.date.defence2024-07-04
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-06-13
dc.description.promoterZakrzewska, Emilia
dc.description.reviewerMarzęda, Agnieszka
dc.description.reviewerZakrzewska, Emilia
dc.identifier.apd228840
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/163855
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.plkampania społeczna
dc.subject.plreklama społeczna
dc.subject.plmarketing społeczny
dc.subject.plwizerunek marki
dc.titleKampanie społeczne jako narzędzie kształtowania wizerunku marki”
dc.title.alternativeSocial campaigns as a tool for shaping brand image
dc.typeBachelorThesis
dspace.entity.typePublication