Rozdział w monografii
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Sytuacyjność doświadczenia pedagogicznego

Uproszczony widok
dc.abstract.plZwróciwszy uwagę na niejednoznaczność sensu edukacji oraz na doniosłość miejsca konwersji w doświadczeniu pedagogicznym, Autor ukazuje możliwości i ograniczenia sytuacji uczenia się. W rozważaniach odwołuje się do hermeneutycznej interpretacji pojęcia sytuacji (H.-G. Gadamer) oraz do filozoficznego rozumienia instytucji edukacyjnej (T. Sławek). Osadzenie rozważań w refleksji filozoficznej pozwala na uchwycenie swoistości i złożoności kształcenia jako sytuacji pedagogicznej, zwłaszcza w wymiarze personalnym.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorGodoń, Rafał
dc.date.accessioned2024-01-28T11:58:08Z
dc.date.available2024-01-28T11:58:08Z
dc.date.issued2018
dc.description.financeNie dotyczy
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/136809
dc.identifier.weblinkhttps://www.wuw.pl/product-pol-8572-Czlowiek-w-sytuacji-nie-tylko-z-perspektywy-psychologa-Studia-inspirowane-teoria-Tadeusza-Tomaszewskiego.html
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationeducational sciences
dc.publisher.ministerialUniwersytet Warszawski
dc.relation.bookCzłowiek w sytuacji – nie tylko z perspektywy psychologa. Studia inspirowane teorią Tadeusza Tomaszewskiego ()
dc.relation.pages395-404
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.subject.plsytuacja
dc.subject.plkształcenie
dc.subject.plistota edukacji
dc.subject.plkonwersja
dc.subject.plszkoła
dc.subject.pluniwersytet
dc.titleSytuacyjność doświadczenia pedagogicznego
dc.typeMonographChapter
dspace.entity.typePublication