Rozdział w monografii
Brak miniatury
Licencja
Sytuacyjność doświadczenia pedagogicznego
dc.abstract.pl | Zwróciwszy uwagę na niejednoznaczność sensu edukacji oraz na doniosłość miejsca konwersji w doświadczeniu pedagogicznym, Autor ukazuje możliwości i ograniczenia sytuacji uczenia się. W rozważaniach odwołuje się do hermeneutycznej interpretacji pojęcia sytuacji (H.-G. Gadamer) oraz do filozoficznego rozumienia instytucji edukacyjnej (T. Sławek). Osadzenie rozważań w refleksji filozoficznej pozwala na uchwycenie swoistości i złożoności kształcenia jako sytuacji pedagogicznej, zwłaszcza w wymiarze personalnym. |
dc.affiliation | Uniwersytet Warszawski |
dc.contributor.author | Godoń, Rafał |
dc.date.accessioned | 2024-01-28T11:58:08Z |
dc.date.available | 2024-01-28T11:58:08Z |
dc.date.issued | 2018 |
dc.description.finance | Nie dotyczy |
dc.identifier.uri | https://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/136809 |
dc.identifier.weblink | https://www.wuw.pl/product-pol-8572-Czlowiek-w-sytuacji-nie-tylko-z-perspektywy-psychologa-Studia-inspirowane-teoria-Tadeusza-Tomaszewskiego.html |
dc.language | pol |
dc.pbn.affiliation | educational sciences |
dc.publisher.ministerial | Uniwersytet Warszawski |
dc.relation.book | Człowiek w sytuacji – nie tylko z perspektywy psychologa. Studia inspirowane teorią Tadeusza Tomaszewskiego () |
dc.relation.pages | 395-404 |
dc.rights | ClosedAccess |
dc.sciencecloud | nosend |
dc.subject.pl | sytuacja |
dc.subject.pl | kształcenie |
dc.subject.pl | istota edukacji |
dc.subject.pl | konwersja |
dc.subject.pl | szkoła |
dc.subject.pl | uniwersytet |
dc.title | Sytuacyjność doświadczenia pedagogicznego |
dc.type | MonographChapter |
dspace.entity.type | Publication |