Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Grywalizacja jako innowacyjny sposób wdrażania CSR

dc.abstract.plCelem artykułu jest omówienie innowacyjnego sposobu wdrażania działań społecznej odpowiedzialności przez firmy, jakim jest grywalizacja. Poprzez aktywne zaangażowanie osób w działania zmierzające do zmiany otoczenia projekt społeczny jest lepiej oceniany i realizowany. Elementy gry, jakie zawiera metoda grywalizacji znane są już wielu firmom, a dobrze zrealizowany cel jest zachętą do dalszego jej stosowania, co zostanie zobrazowane na przykładach przeanalizowanych w artykule.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorOpolska-Bielańska, Agata
dc.date.accessioned2024-01-25T02:28:49Z
dc.date.available2024-01-25T02:28:49Z
dc.date.issued2017
dc.description.financeNie dotyczy
dc.description.number11
dc.identifier.issn1231-7853
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/108205
dc.identifier.weblinkhttp://yadda.icm.edu.pl/yadda/element/bwmeta1.element.ekon-element-000171494388
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationsocial communication and media studies
dc.relation.ispartofMiesięcznik Marketing i Rynek
dc.relation.pages405-416
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.subject.plSpołeczna odpowiedzialność biznesu Grywalizacja Strategia innowacyjna Współpraca
dc.titleGrywalizacja jako innowacyjny sposób wdrażania CSR
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication