Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Honey, Mugs and Caricatures: anchors on prices of consumer goods only hold hypothetically

Uproszczony widok
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorKrawczyk, Michał
dc.contributor.authorBrzozowicz, Magdalena
dc.date.accessioned2024-01-25T03:29:10Z
dc.date.available2024-01-25T03:29:10Z
dc.date.issued2020
dc.description.financePublikacja bezkosztowa
dc.description.number346
dc.description.volume40/2020
dc.identifier.issn2222-1905
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/108598
dc.identifier.weblinkhttps://www.wne.uw.edu.pl/files/1316/1041/3454/WNE_WP346.pdf
dc.languageeng
dc.pbn.affiliationeconomics and finance
dc.relation.ispartofWORKING PAPERS. FACULTY OF ECONOMIC SCIENCES, UNIVERSITY OF WARSAW
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleHoney, Mugs and Caricatures: anchors on prices of consumer goods only hold hypothetically
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication