Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Wykorzystanie portfolio w procesie kształcenia nauczycieli: rys historyczny oraz podsumowanie doświadczeń

dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorBrzosko-Barratt, Katarzyna
dc.date.accessioned2024-01-26T12:13:16Z
dc.date.available2024-01-26T12:13:16Z
dc.date.issued2020
dc.description.financePublikacja bezkosztowa
dc.description.number1
dc.description.volume127
dc.identifier.doi10.15804/KIE.2020.01.04
dc.identifier.issn1230-266X
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/125487
dc.identifier.weblinkhttps://czasopisma.marszalek.com.pl/pl/10-15804/kie/962-kie2020/kie20201/6088-kie2020104
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationeducational sciences
dc.relation.ispartofKultura i Edukacja
dc.relation.pages52-68
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleWykorzystanie portfolio w procesie kształcenia nauczycieli: rys historyczny oraz podsumowanie doświadczeń
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication