Praca licencjacka
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Media społecznościowe jako narzędzie promocji marki na wybranych przykładach

Uproszczony widok
dc.abstract.enSocial media marketing is an effective tool for brand promotion, allowing for increased brand awareness and user engagement, which translates into tangible growth in sales, as well as building customer loyalty and trust. This bachelor’s thesis is dedicated to the analysis of using social media as a tool for brand promotion. The thesis discusses the basic concepts related to social media, the origin of their creation, and their development. It presents the most important functions and applications of social media and their classification. Moreover, the thesis discusses the concept of social media marketing, characterizes the main channels used for marketing purposes, and presents the most commonly used brand promotion strategies in social media. The thesis also includes an analysis of the use of social media for brand promotion by selected companies that utilize social media platforms to build their market presence. The thesis describes how brands use social media, what types of activities they undertake, and which platforms they use.
dc.abstract.plMarketing w mediach społecznościowych jest skutecznym narzędziem promocji marki, pozwalającym na zwiększenie świadomości marki oraz zaangażowania użytkowników, co przekłada się na realny wzrost sprzedaży, budowania lojalności i zaufania klientów. Praca licencjacka została poświęcona analizie wykorzystania mediów społecznościowych jako narzędzia promocji marki. W pracy omówiono podstawowe pojęcia związane z mediami społecznościowymi, genezą ich powstania i rozwojem. W pracy przedstawiono najważniejsze funkcje i zastosowania mediów społecznościowych oraz ich klasyfikację. Ponadto w pracy omówiono pojęcie marketingu w mediach społecznościowych, scharakteryzowano główne kanały wykorzystywane do celów marketingowych oraz przedstawiono najczęściej wykorzystywane strategie promocji marki w mediach społecznościowych. Praca zawiera również analizę wykorzystania mediów społecznościowych do promocji marki przez wybrane przedsiębiorstwa, które wykorzystują platformy mediów społecznościowych do budowania swojej obecności na rynku. W pracy opisano w jaki sposób marki korzystają z mediów społecznościowych, jakiego rodzaju działania podejmują oraz z jakich platform korzystają.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
dc.contributor.authorKimak, Karolina
dc.date.accessioned2025-01-09T12:43:15Z
dc.date.available2025-01-09T12:43:15Z
dc.date.defence2024-09-11
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-08-28
dc.description.promoterHeba, Agnieszka
dc.description.reviewerStarzyńska, Małgorzata
dc.description.reviewerHeba, Agnieszka
dc.identifier.apd232048
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/162157
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.ensocial media
dc.subject.ensocial media marketing
dc.subject.encontent marketing
dc.subject.eninfluencer marketing
dc.subject.plmedia społecznościowe
dc.subject.plmarketing w mediach społecznościowych
dc.subject.plcontent marketing
dc.subject.plinfluencer marketing
dc.subject.plkanały social media
dc.titleMedia społecznościowe jako narzędzie promocji marki na wybranych przykładach
dc.title.alternativeSocial media as a brand promotion tool on selected examples
dc.typeBachelorThesis
dspace.entity.typePublication