Praca licencjacka
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Sesja modowo jako istotny element budowania wizerunku marki w mediach społecznościowych - dyplom praktyczny

Uproszczony widok
dc.abstract.enThe following work Fashion photoshoot as an essential element of branding in social media deals with the topic of the role played by fashion photos published in social media, as well as their impact on the way the audience perceives the brand. The practical part was devoted to the realization of fashion sessions using clothing of the polish brand Absolut Dimension. The theoretical part consists of three chapters. The first chapter presents the essence and historical outline of fashion photography. Also listed are its main creators and pioneers. The second part is devoted to image building in social media. It describes what their phenomenon is, what distinguishes a fashion session and how it is implemented today. The third chapter includes information on the practical workflow.
dc.abstract.plPraca “Sesja modowa jako istotny element budowania wizerunku marki w mediach społecznościowych” zajmuje się tematyką roli, jaką odgrywają zdjęcia modowe publikowane w przestrzeni medialnej, a także ich wpływu na sposób postrzegania marki przez odbiorców. Część praktyczna została poświęcona realizacji sesji modowych przy wykorzystaniu odzieży polskiej marki “Absolut Dimension”. Część teoretyczna składa się zaś z trzech rozdziałów. W pierwszym rozdziale dokonano przedstawienia istoty oraz rysu historycznego fotografii modowej. Wyszczególniono także jej głównych twórców i pionierów. Drugą część poświęcono budowaniu wizerunku w mediach społecznościowych. Opisano na czym polega ich fenomen, czym wyróżnia się sesja modowa oraz jak realizuje się ją w dzisiejszych czasach. W rozdziale trzecim zawarto informacje dotyczące praktycznego przebiegu pracy.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
dc.contributor.authorBera, Maria
dc.date.accessioned2025-01-09T12:48:16Z
dc.date.available2025-01-09T12:48:16Z
dc.date.defence2024-07-11
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-06-22
dc.description.promoterSternak, Wojciech
dc.description.reviewerKozak, Adam
dc.description.reviewerSternak, Wojciech
dc.identifier.apd232114
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/164385
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.enbrand identity
dc.subject.enfashion photography
dc.subject.enfashion photoshoot
dc.subject.ensocial media
dc.subject.plfotografia modowa
dc.subject.plmedia społecznościowe
dc.subject.plsesja modowa
dc.subject.plwizerunek marki
dc.titleSesja modowo jako istotny element budowania wizerunku marki w mediach społecznościowych - dyplom praktyczny
dc.title.alternativeFashion photosession as an important element of building a brand image in social media - practical diploma
dc.typeBachelorThesis
dspace.entity.typePublication