Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Świadoma konsumpcja i konsumpcja współpracująca w zachowaniach konsumenckich osób starszych w Polsce. Wyniki badań własnych

Uproszczony widok
dc.abstract.enThis article focuses on the consumer behaviour of people aged 65+ in Poland that may be classified as conscious and collaborative consumption. The article primarily seeks to offer some insight into both consumer trends within the consumer decision-making process among Polish seniors. The basis for the conclusions is providedby direct research conducted in the form of a questionnaire using a sample of 2537 people aged 65+ in 2014-2015 in ten Polish cities of various populations and sizes.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorZalega, Tomasz
dc.date.accessioned2024-01-26T09:29:34Z
dc.date.available2024-01-26T09:29:34Z
dc.date.issued2018
dc.description.financeNie dotyczy
dc.description.number1
dc.identifier.issn1895-5088
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/121461
dc.identifier.weblinkhttps://ziwgib.ahe.lodz.pl/sites/default/files/ZIwGiB_nr_1_2018_e_book.pdf
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationmanagement and quality studies
dc.relation.ispartofZarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie
dc.relation.pages103-120
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.subject.enseniors conscious consumption collaborative consumption consumer behaviour
dc.subject.plseniorzy świadoma konsumpcja współpracująca konsumpcja zachowania konsumenckie
dc.titleŚwiadoma konsumpcja i konsumpcja współpracująca w zachowaniach konsumenckich osób starszych w Polsce. Wyniki badań własnych
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication