Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Zadania i funkcje społeczne edukacji dorosłych w perspektywie uczenia się w dorosłości

cris.lastimport.scopus2024-02-12T20:25:51Z
dc.abstract.enThe subject of the study are contemporary social functions of adult education included in the context of lifelong learning. I presented their determinants and consequences. These functions are significantly different from those set out by historical socio-economic and cultural circumstances. I present a proposition of a proprietary view of the typology and content range of these functions.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorSzarota, Zofia
dc.date.accessioned2024-01-26T12:18:10Z
dc.date.available2024-01-26T12:18:10Z
dc.date.issued2019
dc.description.financeNie dotyczy
dc.description.number2
dc.description.volume72
dc.identifier.doi10.35464/1642-672X.PS.2019.2.09
dc.identifier.issn1642-672X
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/125685
dc.identifier.weblinkhttp://pedagogikaspoleczna.com/wp-content/uploads/2019/09/PS22019-117-132.pdf
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationeducational sciences
dc.relation.ispartofPEDAGOGIKA SPOŁECZNA
dc.relation.pages117-132
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.titleZadania i funkcje społeczne edukacji dorosłych w perspektywie uczenia się w dorosłości
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication