Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja
Zadania i funkcje społeczne edukacji dorosłych w perspektywie uczenia się w dorosłości
cris.lastimport.scopus | 2024-02-12T20:25:51Z |
dc.abstract.en | The subject of the study are contemporary social functions of adult education included in the context of lifelong learning. I presented their determinants and consequences. These functions are significantly different from those set out by historical socio-economic and cultural circumstances. I present a proposition of a proprietary view of the typology and content range of these functions. |
dc.affiliation | Uniwersytet Warszawski |
dc.contributor.author | Szarota, Zofia |
dc.date.accessioned | 2024-01-26T12:18:10Z |
dc.date.available | 2024-01-26T12:18:10Z |
dc.date.issued | 2019 |
dc.description.finance | Nie dotyczy |
dc.description.number | 2 |
dc.description.volume | 72 |
dc.identifier.doi | 10.35464/1642-672X.PS.2019.2.09 |
dc.identifier.issn | 1642-672X |
dc.identifier.uri | https://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/125685 |
dc.identifier.weblink | http://pedagogikaspoleczna.com/wp-content/uploads/2019/09/PS22019-117-132.pdf |
dc.language | pol |
dc.pbn.affiliation | educational sciences |
dc.relation.ispartof | PEDAGOGIKA SPOŁECZNA |
dc.relation.pages | 117-132 |
dc.rights | ClosedAccess |
dc.sciencecloud | nosend |
dc.title | Zadania i funkcje społeczne edukacji dorosłych w perspektywie uczenia się w dorosłości |
dc.type | JournalArticle |
dspace.entity.type | Publication |