Praca licencjacka
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Wpływ mediów społecznościowych na popularność piłki siatkowej w Polsce

Uproszczony widok
dc.abstract.plPraca została poświęcona analizie wpływu mediów społecznościowych, takich jak Instagram, TikTok i X, na popularność piłki siatkowej w Polsce. W pracy przedstawiona została historia piłki siatkowej, jej społeczno- kulturowy wpływ oraz jej potencjał marketingowy. Ocenie zostały poddane profile klubów, zawodniczek i zawodników oraz wydarzeń siatkarskich pod kątem skuteczności prowadzenia działań marketingowych takich jak, kampanie reklamowe, posty sponsorowane oraz wewnętrzna działalność organizacji mająca na celu promocję piłki siatkowej w Polsce. Do analizy zagadnienia wykorzystano własne badanie ankietowe mające, pozwalające poznać opinię respondentów, na dany temat.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
dc.contributor.authorŁozowska, Beata
dc.date.accessioned2025-01-09T12:47:27Z
dc.date.available2025-01-09T12:47:27Z
dc.date.defence2024-09-11
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-08-28
dc.description.promoterHeba, Agnieszka
dc.description.reviewerStarzyńska, Małgorzata
dc.description.reviewerHeba, Agnieszka
dc.identifier.apd231285
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/164028
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.plsiatkówka
dc.subject.plmedia społecznościowe
dc.subject.plmarketing sportowy
dc.subject.plreklama
dc.subject.plpost sponsorowany
dc.subject.plmarka
dc.subject.plkampania reklamowa
dc.subject.plambasador
dc.titleWpływ mediów społecznościowych na popularność piłki siatkowej w Polsce
dc.title.alternativeThe influence of social media on the popularity of volleyball in Poland
dc.typeBachelorThesis
dspace.entity.typePublication