Praca licencjacka
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Komunikacja marketingowa prowadzona przez platformy VOD na przykładzie Disney+

Uproszczony widok
dc.abstract.plCelem pracy jest przedstawienie komunikacji marketingowej prowadzonej przez platformę VOD, jaką jest Disney+. Od momentu wejścia jej na rynek, cieszy się ona ogromnym zainteresowaniem na całym świecie. W pracy podjęto próbę analizy jej dotarcia do odbiorcy, dzięki której stale utrzymuje swoja popularność. W pierwszym rozdziale omówione zostały teoretyczne aspekty komunikacji marketingowej. Pojęcie to zdefiniowano, opisano jego elementy, modele i funkcje. W tym rozdziale wskazano także przykładowe narzędzia komunikacji, z podziałem na klasyczne i internetowe. Następny rozdział opisuje czym jest platforma VOD, w jaki sposób działa. Opisane zostały w nim narzędzia, wykorzystywane przez inne serwisy streaming-owe do komunikacji. Trzeci rozdział przedstawia komunikacje marketingową Disney+. W jego treści opisano historię i specyfikę platformy. Przedstawiono jej sposoby na dotarcie z informacją do odbiorcy. W analizie przypadku autorka przeanalizowała komunikacje marketingową Disney+ w Internecie i poza nim. Omówione zostały zarówno media społecznościowe, jak i reklamy outdoorowe. Z racji na fakt, iż jest to dosyć nowa platforma na rynku, kluczowe jest to aby komunikowała się z nim w skuteczny sposób.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
dc.contributor.authorBartosiak, Andżelika
dc.date.accessioned2025-01-09T12:48:11Z
dc.date.available2025-01-09T12:48:11Z
dc.date.defence2024-07-03
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-06-18
dc.description.promoterTomczak, Jakub
dc.description.reviewerTomczak, Jakub
dc.description.reviewerKowalik, Krzysztof
dc.identifier.apd231293
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/164347
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.plkomunikacja marketingowa
dc.subject.plmarketing
dc.subject.plstreaming
dc.subject.plreklama
dc.subject.plwideo na życzenie
dc.subject.plDisney+
dc.titleKomunikacja marketingowa prowadzona przez platformy VOD na przykładzie Disney+
dc.title.alternativeMarketing communication conducted by VOD platforms on the example of Disney+
dc.typeBachelorThesis
dspace.entity.typePublication