Praca doktorska
Ładowanie...
Miniatura
 

Świadomość grafotaktyczna uczniów szkoły podstawowej w kontekście nauki czytania i pisania

Uproszczony widok
dc.affiliation.departmentWydział Polonistyki
dc.contributor.authorZawadka, Joanna
dc.date.accessioned2018-06-22T00:06:06Z
dc.date.available2018-06-22T00:06:06Z
dc.date.defence2018-07-03
dc.date.issued2018-03-13
dc.description.additionalLink archiwalny https://depotuw.ceon.pl/handle/item/2770
dc.description.osid56197
dc.description.promoterPorayski-Pomsta, Józef
dc.identifier.apd14921
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/2770
dc.language.isopl
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.engraphotactic awareness
dc.subject.engraphotactic knowledge
dc.subject.enorthotactic awareness
dc.subject.enorthography
dc.subject.engraphotactics
dc.subject.enorthotactics
dc.subject.engraphotactic awareness assessment
dc.subject.enreading
dc.subject.enwriting
dc.subject.plświadomość grafotaktyczna
dc.subject.plwiedza grafotaktyczna
dc.subject.plświadomość ortotaktyczna
dc.subject.plortografia
dc.subject.plgrafotaktyka
dc.subject.plortotaktyka
dc.subject.plocena świadomości grafotaktycznej
dc.subject.plczytanie
dc.subject.plpisanie
dc.titleŚwiadomość grafotaktyczna uczniów szkoły podstawowej w kontekście nauki czytania i pisania
dc.title.alternativeGraphotactic awareness of primary school pupils in the context of learning to read and write
dc.typeDoctoralThesis
dspace.entity.typePublication