Artykuł w czasopiśmie
Ładowanie...
Miniatura
Licencja

CC-BY-NCCC-BY-NC - Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne
 

Koncepcje Marii Wojtak w badaniach komunikacji medialnej. Słowo od redaktorów numeru

Uproszczony widok
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych
dc.affiliation.departmentWydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
dc.affiliation.otherKatedra Fotografii i Komunikacji Wizualnej
dc.affiliation.otherKatedra Języka Mediów
dc.contributor.authorKępa-Figura, Danuta
dc.contributor.authorSzylko-Kwas, Joanna
dc.contributor.authorKaszewski, Krzysztof
dc.date.accessioned2024-12-04T14:00:14Z
dc.date.available2024-12-04T14:00:14Z
dc.date.copyright2023-04-06
dc.date.issued2023-04-06
dc.description.number1
dc.description.versionfinal_published
dc.description.volume24
dc.identifier.bibliographicCitationKępa-Figura, D., Szylko-Kwas, J., & Kaszewski, K. (2023). Koncepcje Marii Wojtak w badaniach komunikacji medialnej. Słowo od redaktorów numeru. Studia Medioznawcze, 24(1), 1–3. https://doi.org/10.33077/uw.24511617.sm.2023.1.750
dc.identifier.doi10.33077/uw.24511617.sm.2023.1.750
dc.identifier.eissn2451-1617
dc.identifier.issn1641-0920
dc.identifier.orcid0000-0001-8753-6980
dc.identifier.orcid0000-0002-3011-3562
dc.identifier.orcid0000-0002-8789-2405
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/160677
dc.identifier.weblinkhttps://studiamedioznawcze.eu/index.php/studiamedioznawcze/article/view/750
dc.languagepl
dc.pbn.affiliationsocial communication and media studies
dc.relation.ispartofStudia Medioznawcze
dc.relation.pages1-3
dc.rightsCC-BY-NC
dc.rights.weblinkhttps://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
dc.sciencecloudnosend
dc.share.typeOPEN_REPOSITORY
dc.titleKoncepcje Marii Wojtak w badaniach komunikacji medialnej. Słowo od redaktorów numeru
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication