Praca licencjacka
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Zarządzanie kryzysem wizerunkowym w polskich freak fightach: Studium przypadku Fame MMA

Uproszczony widok
dc.abstract.enThis bachelor's thesis focuses on the analysis of the actions taken by freak fight organizations in Poland in the face of a reputational crisis, with particular emphasis on the case of FAME MMA. The thesis defines the concept of a reputational crisis, identifies the challenges faced by freak fight organizations, and analyzes the strategies employed by their members in crisis situations. Special attention is given to the Pandora Gate scandal, which shook the Polish internet in 2023, revealing unethical practices by some influencers associated with FAME MMA. The thesis examines the impact of this scandal on the organization's image and evaluates the effectiveness of the measures taken to manage the crisis.
dc.abstract.plNiniejsza praca licencjacka skupia się na analizie działań organizacji freak fightowych w Polsce w obliczu kryzysu wizerunkowego, ze szczególnym uwzględnieniem przypadku FAME MMA. W pracy zdefiniowano pojęcie kryzysu wizerunkowego, wskazano na wyzwania, z jakimi mierzą się organizacje freak fightowe, a także przeanalizowano strategie działania ich członków w sytuacjach kryzysowych. Szczególny nacisk położono na aferę Pandora Gate, która wstrząsnęła polskim internetem w 2023 roku, ujawniając nieetyczne praktyki niektórych influencerów związanych z FAME MMA. W pracy przeanalizowano wpływ tej afery na wizerunek organizacji oraz oceniono skuteczność działań podjętych w celu zarządzania kryzysem.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.affiliation.departmentWydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
dc.contributor.authorGliwiński, Aleksander
dc.date.accessioned2025-01-09T12:47:58Z
dc.date.available2025-01-09T12:47:58Z
dc.date.defence2024-09-11
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-08-28
dc.description.promoterHeba, Agnieszka
dc.description.reviewerStarzyńska, Małgorzata
dc.description.reviewerHeba, Agnieszka
dc.identifier.apd231291
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/164255
dc.languagepl
dc.language.otheren
dc.publisherUniwersytet Warszawski
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.enManagement
dc.subject.enimage crisis
dc.subject.enpromotional activities
dc.subject.enPolish Internet
dc.subject.enfreak fight
dc.subject.enFAME MMA
dc.subject.plZarządzanie
dc.subject.plkryzys wizerunkowy
dc.subject.plzabiegi promocyjne
dc.subject.plPolski internet
dc.subject.plfreak fight
dc.subject.plFAME MMA
dc.titleZarządzanie kryzysem wizerunkowym w polskich freak fightach: Studium przypadku Fame MMA
dc.title.alternativeManaging the crisis image in polish freak fights: case study FAME MMA
dc.typeBachelorThesis
dspace.entity.typePublication