Rozdział w monografii
Brak miniatury
Licencja

ClosedAccessDostęp zamknięty
 

Prawa w sponsoringu sportowym

dc.abstract.plSponsoring sportowy na przestrzeni lat przechodzi ewolucję, stając się coraz bardziej kompleksowym narzędziem komunikacyjnym. Już nie służy tylko zwiększaniu świadomości marki, ale również buduje jej wizerunek, wpływa na sprzedaż, służy nawiązywaniu relacji, a także szeroko pojętym celom korporacyjnym. Żeby jednak skutecznie wykorzystywać potencjał komunikacyjny projektów sponsoringowych, konieczne jest m.in. wcześniejsze zakupienie odpowiednich praw, które będą pozwalały sponsorowi uzyskać szereg korzyści. Celem opracowania jest nie tylko przedstawienie najczęściej spotykanych praw, pewna ich kategoryzacja niezbędna by ułatwić rozmowy obu stronom relacji sponsoringowej, ale również przedstawienie wynikających z nich korzyści dla sponsora. To pozwala myśleć nie tylko przez pryzmat tego jakie prawa chce firma kupić, ale też w jaki sposób może je wykorzystać i co przyniesie jej to w komunikacji marketingowej czy też wizerunkowej opartej na motywach sponsoringowych.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorKończak, Jarosław
dc.date.accessioned2024-01-29T02:21:35Z
dc.date.available2024-01-29T02:21:35Z
dc.date.issued2020
dc.description.financeNie dotyczy
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/158313
dc.identifier.weblinkhttps://katalogi.bn.org.pl/permalink/48OMNIS_NLOP/1aot9i7/alma9911722290205606
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationsocial communication and media studies
dc.publisher.ministerialPolskie Wydawnictwo Ekonomiczne
dc.relation.bookZarządzanie w polskim sporcie : praca zbiorowa
dc.relation.pages49-68
dc.rightsClosedAccess
dc.sciencecloudnosend
dc.subject.plsponsoring, sponsoring sportowy, prawa, sport, komunikacja, budowa marki
dc.titlePrawa w sponsoringu sportowym
dc.typeMonographChapter
dspace.entity.typePublication