Artykuł w czasopiśmie
Brak miniatury
Licencja

CC-BYCC-BY - Uznanie autorstwa
 

Storytelling – komunikacja sponsoringowa w sporcie

Uproszczony widok
cris.lastimport.scopus2024-02-12T20:03:57Z
dc.abstract.enStorytelling is in the broadly understood communication, including sponsorship, the art of telling stories that engage customers while distinguishing the brand in a competitive market. It is a tool that does not directly promote products, brands or companies, but promotes ideas, values based on emotions. The last ones are not lacking in sport. And it is on emotions that sponsorship communication is largely based, which eagerly uses the story as part of building the brand's image.
dc.abstract.plStorytelling to w szeroko pojętej komunikacji, również sponsoringowej, sztuka opowiadania historii, które angażują klientów wyróżniając jednocześnie markę na konkurencyjnym rynku. To narzędzie, które nie promuje bezpośrednio produktów, marek, czy firm, ale promuje idee, wartości, bazując na emocjach. Tych ostatnich nie brakuje w sporcie. I właśnie na emocjach oparta jest w dużej mierze komunikacja sponsoringowa, która chętnie korzysta z opowieści jako elementu budowy wizerunku marki.
dc.affiliationUniwersytet Warszawski
dc.contributor.authorKończak, Jarosław
dc.date.accessioned2024-01-26T08:10:41Z
dc.date.available2024-01-26T08:10:41Z
dc.date.issued2018
dc.description.accesstimeAT_PUBLICATION
dc.description.financeNie dotyczy
dc.description.number4
dc.description.versionFINAL_PUBLISHED
dc.description.volume3
dc.identifier.doi10.12775/QS.2017.023
dc.identifier.issn2450-3118
dc.identifier.urihttps://repozytorium.uw.edu.pl//handle/item/120746
dc.languagepol
dc.pbn.affiliationsocial communication and media studies
dc.relation.ispartofQuality in Sport
dc.relation.pages57-68
dc.rightsCC-BY
dc.sciencecloudnosend
dc.subject.enstorytelling communication sponsorship communication sponsoring advertising brand brand building sport
dc.subject.plstorytelling komunikacja komunikacja sponsoringowa sponsoring reklama marka budowa marki sport
dc.titleStorytelling – komunikacja sponsoringowa w sporcie
dc.typeJournalArticle
dspace.entity.typePublication